Retur

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță : “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”

În cazul în care doresti să returnezi produsele achiziționate, La Donna îți garantează termenul de retur prevăzut de lege, și anume 14 zile după ce am primit produsul/produsele.

Pentru a solicita un retur, te rugăm să urmezi următorii pași, precum sunt descriși și în Formularul de retur:

  1. Descarcă și completează toate datele din Formular de retur..
  2. Notifică-ne în scris la: adresa de e-mail: comenziladonna@yahoo.com , referitor la coletul pe care urmează să îl returnezi.
  3. Expediază comanda de retur împreună cu Formularul de retur la adresa :  Fabricii de chibrituri nr. 9A, Cluj-Napoca, România.
  4. În termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea returului, vei fi notificat prin e-mail cu privire la statusul restituirii contravalorii produsului/produselor returnat/(e), în contul specificat în Formularul de retur.

Cheltuielile directe de returnare ale produselor sunt suportate de către cumpărător. Este necesar ca produsul original să fie trimis către noi printr-un curier organizat de tine, exceptând Poșta Română.

În cazul în care ai primit un produs defect sau altul decât cel comandat, te rugăm să transmiți solicitarea în scris la adresa comenziladonna@yahoo.com , împreuna cu fotografiile produselor recepționate. Returul, în acest caz va fi organizat de către La Donna.

Magazinul La Donna Vivo! Cluj nu acceptă și nu procesează retururile pentru comenzile plasate online. Comenzile plasate online pot fi returnate doar către La Donna Shop Online. Coletele retur expediate fără Formularul de retur inclus pot atrage dupa sine întârzieri la procesarea rambursărilor. 

Referitor la modalitatea în care poți schimba unele produse cu celelalte, te rugăm să consulți informațiile următoare:

Ai posibilitatea de a schimba un produs cu altul de culoare/mărime/model diferită/ diferit. Astfel, te rugăm să ne contactezi în prealabil, prin email la adresa comenziladonna@yahoo.com, unde vei specifica numărul comenzii, numele și prenumele complet, numărul tău de telefon, cât și produsul pe care vrei să îl schimbi. Orice schimb al produselor se poate realiza doar în limita stocului disponibil. Dacă modelul pe care îl dorești nu mai este în stoc, îți poți alege altul prin achitarea eventualelor diferențe de preț de către tine sau restituirea acestora de către noi.

Când îți vom confirma disponibilitatea produsului pe care îl dorești la schimb, este necesar ca produsul original să fie trimis către noi printr-un curier organizat de tine., cu excepția Poștei Române, la adresa: str. Fabricii de chibrituri, nr. 9 A, Cluj-Napoca.

Îți comunicăm faptul că orice produs pe care vrei să îl returnezi nu trebuie să fi fost purtat sau deteriorat. Produsul trebuie să fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale, conform Legii 249/2015, art 16(8) . Te rugăm să folosești un ambalaj protector pentru expediție, dacă este posibil, cel original. Produsul nu va fi primit daca constatăm deteriorări, dacă nu are etichetele intacte sau dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate sau cu urme de uzură.

În momentul în care va fi recepționată comanda de retur în sediul magazinului online, îți vom expedia comanda de schimb. Pentru comenzile de schimb nu sunt percepute taxe de livrare suplimentare. Costul de livrare al comenzilor de schimb este suportat de catre www.ladonna-fashion.ro .

Menționăm că ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de către persoanele care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în derulare.